Nu snart..

..far jag till Blåkulla.. ..tänkte jag säga.

Nej men denna helgen är ju lite speciel..
Man ska hedra de döda och just nu kom jag att tänka på min gammelmormor.
Kommer inte ihåg hur länge sen det var hon dog men jag kom i alla fall att tänka på henne.
Hon var så go. Hon ville kamma håret på en och det var så mysigt.
Kommer ihåg när vi gick upp till hennes rum och frågade om vi fick ta en varsin godis ur godisskålen.

Och så kom jag även att tänka på de andra gamla släktingarna jag har. Men morfar.. mormor som är så go och söt.
Och sen farmor och farfar. Man vill ju inte att dom ska lämna ens liv. Man vill ha dom där, som dom alltid har funnits.

Så detta är till dig gammelmormor Anna.



Detta är mitt ljus till dig eftersom jag inte kunde följa med till din grav.

Vi tänker på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0