When you look me in the eyes.

Fy vilken slappisdag det har blivit idag känner jag. Åkte hem från älsklingen vad 11 förut. Höll på att halka två gånger på vägen hem från busstationen. Men jag hade som tur va turen på min ida idag : )
Annars brukar jag oftast falla pladask ner på marken.
Men idag har jag inte gjort så mycket. Plugg står fortfarande på min att-göra-lista. Men jag har ju som vanligt hela kvällen på mig ; )
Ska bara ut och övningsköra lite sen. Öva rondeller inför torsdag. Sen ikväll blir det att kolla på Ensam Mamma söker. Det programmet är ganska kul att kolla på.

nej nu ska jag sluta snacka skit. Här bjuder jag på en bild. Ingen speciel men vad gör man inte när man egentligen borde plugga? Ja massa annat!

Eller bilden kommer sen datorn håller på och segar...

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Vilka härliga bilder du har i några inlägg ner :)



/ En tjej i storstan

2008-11-02 @ 19:58:10
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0