Är det influensa som spökar?

Det började igår i skolan. Jag fick ont i huvudet och orkade knappt äta något. Jag tog alvedon men den hjälpte inte. Jag åkte till Örebro för att träffa Jacob och blev bara sämre och sämre. Jacob bjöd på mat men vad år jag, en halc skica korv, 3 cm av pommesskruvar, 2 bitar wok grönsaker och 1 msk sås och paprika och en körsbärstomat och massa glas med vatten.

Tog bussen hem och hade jätte ont i magen och var hungrig och ont i huvudet och frös. Att stå och vänta på bussen vid resecentrum var rena mardrömmen! Satte mig på bussen när den kom och mådde rent ut sagt piss! Gick hem och laddade telefonen och packade lite sen tog jag bussen till älsklingen. Hade då nästan feber så jag var iklädd mjukisbyxor, tjock tröja, vantar, mössa och vinterjacka. Sen när jag kom till älsklingen så la jag mig på en gång och gud vad skönt det var! Det skönaste natten på länge även om jag nästan var tvungen att ligga med huvudet under täcket och filten jag hade på mig för att inte frysa. 3 alvedon tagna igår och ingen hjälpte! Gud så bra!

Vaknade med huvudverk och var jätte hungrig. Åt lite frukost (yoghurt) och tog en alvedon. gick in och la mig i älsklingens säng och somnade om när han åkte till skolan. skickade ett sms till Sophie och sa att jag inte orkade komma till henne idag. Typiskt! Vi som skulle ha en heldag med filmning till vårat projektarbete!! Men tur var väl det att jag stannade kvår här. för gud vad jag sov! Och antingen vaknade jag eller så drömde jag, nej jag måste ha drömt! Jag drömde att klockan var 17:11 när jag kollade på klockan och gud då hade jag ju verkligen sovit länge. Sovit bort hela dagen och jag som ska vara hema till 3 för då kommer det en till mig. Men pjuuev, så var det ju inte utan jag fortsatte att sova utan att vakna och vaknade runt 11 sen. Gött! Så då kollade jag ett avsnitt av andra avenyn och åt liye yoghurt med müssli och ett glas vatten och tog en alvedon igen. Och nu sitter jag här och ska snart åka hem. Får se hur jag mår resten av dagen. Om jag åker hit igen sen när älsklingen kommit hem från skolan eller om jag  sover hemma inatt. Beror på hur jag mår. Om jag mår dåligt kanske jag åker hit och är hemma från skolan imorgon och är här hela dagen imorgon tills vi ska åka till min pappa. Men om jag blir bättre går jag väl till skolan och serverar men jag kan ju inte servera när jag är så här! Jag ser ut som ett lik!

Hoppas ni läste allt! :p
HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Anna

men gumsi bumsi :( krya på dig <3

2008-10-09 @ 13:54:19
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Sophie

Såklart man läser allt =D Om du kommer imorgon kanske du kan ta haspen i så fall.. jag får väl göra det jag med eller diska. Krya på dig!

2008-10-09 @ 21:33:26
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: hanna

krya på dig <3

2008-10-09 @ 21:36:10
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0