En ny vecka att se fram emot.

Yeey nu är det måndag och ny vecka. så vad händer nu då?
Idag hade vi förhör i vinglosor. Vet inte hur det gick. Tror att jag kanske kan ha blandat ihop de två olika druvorna vi skulle kunna. Annars gick det nog vägen : )
Vi beställde studentmössor osv idag. Åhh vad trött jag blir på mig själv! Måste gå och kolla om de är på skolan imorgon också. Glömde fylla i en sak på lappen som har med mössan att göra. Vore inge kul om jag inte får fylla i det. Då blir den fuuul...

Imorgon har vi prov i Martinidrinkar, Per-dinner Cocktails och Manhattan. Jippieee säger jag! Det är.. lite över 30 olika drinkar tror jag. Och vi ska kunna vad det är i och hur mycket av allt. Hur man gör dom, tex rör eller skakar eller om man bygger dom osv. Göööörsvårt!

På onsdag har jag matte prov i 160min. Inget stort prov. Nej nej, läs bara hur länge vi har det och sug lite på det. Det är hur länge som helst! Jag tuppar av!

Men en god nyhet var att vi slipper provet i hygien och mikrobiologi och allt vad det nu skulle komma med på provet som vi också skulle ha på onsdag! JAAAAAA! Det enda som är bra denna vecka.

Någon annat som är bra och kul är att Emilia kommer hem på onsdag!!!! Som jag har saknat henne!

Tur att jag har en chokladkaka kvar som jag kan smaska på idag när jag måste plugga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0