En värld full av liv.

Sitter och tänker tillbaka på massa saker som jag har varit med om under mitt liv.
Saker jag har fått upplevt och saker som jag vill återuppleva för de gjorde mig lycklig.
Livet är för underbart ibland.





Försöker jag bara se possetiva saker just för tillfället för att allt inte är bra i mitt liv.. För att det finns saker som jag vill förändra till det bättre? Vill jag bara att allt ska vara perfekt?
Tror ni andra avenyn har kommit ut på svt play än? Ska nog kolla upp det nu.


Jag i ett nötskal för ungefär snart ett år sen.

_________________________________________________________________________________________

Edit: Det finns! Så nu era suckers ska jag glo på Andra Avenyn! : ) Love yaaahhh! <3

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Så kul att du är med och tävlar:D Såg ditt fina inlägg om tävlingen också, lycka till!



Det är bra att se positivt på saker, man mår mycket bättre av det:)

Fin bild ju!

2008-10-20 @ 20:06:16
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0