Hemma kväll.

Har varit hos älsklingen i eftermiddag när han var och jobbade.
Först var jag ute ocg gick en lång promenad med hans mamma. Vi gick efter sjön en bra bit och sen vände vi och gick efter vägen hem.
Sen så började det regna några hundra meter innan vi var hemma. Så där hade vi tur. Hade nämligen kännt några regndroppar lite innan men det kom inget mer. NMen sen började det regna så det var tur att vi inte hade långt kvar hem.
sen åkte även hans föräldrar bort och då kollade jag på film som ni vet :D
Och filmen var verkligen jätte bra! Så ni som inte har sett den, se den!
Jag har inte direkt följt serien. Har bara kollat på den när jag inte har kunnat sova på kvällarna när den har gått sent på tven. Den var grymt bra!

Nu blir det mys och kanske IKEA imorgon.
Puss puss!

 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Såklart den är bra! Den är bland de bästa! ;)

2008-10-19 @ 17:42:32
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0