It killing me inside.

Dagen idag blev ett durkslag, tofflor, sängkläder, en stor påse, myströja, hårfärg, julklappspapper och snöre,
Och ingen praktik. Hej då Statt, hej Wärdshuset.
Hoppas jag är lika välkommen imorgon som jag var idag.

Patric la en filt över mig och tvingade mig att läsa Hälge förut. Inte vet jag varför. Inte han heller. Han är för lustig.

Nu blir det sova för imorgon ska jag åka med bussen vid 7 hem och springa till WH! Någon som vet om det går någon buss. Hinner man med Örebrobussen tro? Hmm...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Nej, dne är inte vaslutad efetrsom då hade jag strykit över texten, så va med och tävla om du vill:)

2008-10-29 @ 22:58:48
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0