Jag vill lära mig något roligt.

Sitter hemma i älsklingens säng och pluggar. Men jag vet inte om jag kommer någon vart. Det är så mycket och så svårt och så krångligt! Varför kan vi inte få lära oss något roligt som samtidigt är lätt?
Vi lär oss alldeles för mycket tråkigt i skolan tycker jag!

Eftersom vi går i skolan för att lära oss saker kan väl skolan sattsa på att lära ut roliga saker så att man vill gå till skolan? Annars kommer det sluta med att ingen går till skolan. Okej jag kanske överdrev lite där och lät mina tankar flyga lkite väl högt. Men ni fattar : )

Nu lagar sötastes mamma mat åt mig. Hur go är inte hon då. Fast jag som tycker detta ät jätte pinsamt för väl försöka att klara nmig igenom detta : )

TACK!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0