Jag vill!

Jag vill kunna vara kreativ!
Jag vill kunna göra!
Jag vill kunna visa hela världen att jag kan!

...Ohh vad jag känner att jag vill ha en systemkamera.
Men min lilla duger lika bra den.
Man kan ta kort med den : )
Men tycärr blir de inte lika bra.
Men som sagt, de duger!


Ett foto som min lilla skatt har åstadkommit : )
Tycker den är ganska bra men skärpan kunde ha varit lite bättre.
Men inte gråter jag för det : )


Jag är även glad att jag kan vara mig själv : )
Då trivs jag som bäst!
Även om man inte alltid är så vacker då men.. Det är ändå jag!
Och jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: anna

hihi snyggis bild! :)

2008-10-20 @ 20:00:02
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0