Örebroooo och förkyld och bra sällskap.

Hej svejs nu sitter jag i en liten låda i Örebro hon min kära vän Jacob. Det känns skönt att vi i alla fall är ungefär som det var innan allt hände.
Vi har nyss ätit och jag åt tyvärr inte allt för mycket.. Mår för dåligt. Men Jacob är snäll han. Får se när det blir hemfärd sen. Måste ta ut pengar till bussen hem . 9 sen också. Men jag har 10 kr så jag i alla fall kommer in till stan.
Har stor lust att åka till Patric och sova bara för att få vara med honom. Men vi får se hur det blir med den saken. Mitt batteri i mobilen är på dödsbädden så kan inte ringa om jag inte lånar Jacobs. Men kanske sover hemma. Vet inte vad som är skönast. Jag får helt enkelt fundera : )

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0