*prosit*

Usch vad jag inte tycker om att vara sjuk. Man orkar ju verkligen inte göra ett dugg. Men vad gör väl det? Man får ligga och slöa hela dagarna utan att man känner att man borde göra något. Det är skönt och ett + till att vara sjuk.

Hade tydligen läxförhör på hur alkohol påverkar kroppen eller liknande idag. Får se när jag för göra det då : )
Annars har jag bara slappat idag. Men borde nog hoppa in i duschen snart för att se om det piggar upp en lite, kanske ta en frukt och någon alvedon också för att se om hjärnan kommer igång igen. Mitt huvud känns så segt verkligen.

Annarsska jag på kalas sen. Min kusin fyller år idag. 26 år, grattis till henne :D

Nej nu blir det duschen en snabbis.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0