Seg hemmakväll?

Ganska nyss hemkommen från älsklingen. Låg och segade i sängen där efter att ha varit på IKEA lite och inhandlat två rosa små lådor jag ska ha när jag satt upp min tredje hylla i mitt rum. Tyvärr så blev jag helt trött så halvsov nästan hela vägen hem i bilen där ifrån så när vi kom hem satte sig P. och skrev och jag la mig i hans säng och sov. Ont i huvudet och slö.
 Men nu är jag hemma. Fortfarande ont i huvudet och så. Har tagit en treo och min kortisonnässprej, hoppas att de hjälper. Känns så hemskt att ta nässprej när man inte är täpt i näsan. Men denna gör ju så att svullnaden lägger sig i bihålorna också. Så den är nog bra för mig eftersom jag har gått och haft ont i mina bihålor i.. jag vet inte hur länge. Men länge är det.
Så nu har jag inget speciellt för mig. Kollar runt i lite bloggar och hittade denna. Hon hade en liten tävling så klart att man är med : )
Detta är vad man kan vinna.

Gå in på hennes blogg du också om du vill vara med och tävla. Det är bara att klicka på bilden så kommer du till inlägget : ) Lite små kul att se om man har turen på sin sida ibland. Bara för skojs skull. Eftersom jag aldrig brukar ha det annars : )

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på det nya one tree hill avsnittet som nu finns på min dator.

Puss hej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0