Äntligen torsdag!

Idag är det sista dagen på praktiken för denna gång. Känns skönt! Det tar verkligen på en att komma hem runt 12 varje natt. Men det har vart kul, hoppas bara på att kanske få hjälpa till lite mer i luckan idag. Det skulle vara kul : )
Jimmy ska ju provjobba där idag, så det blir också kul : )
Men innnan ska Sophie, Jimmy, Patric och jag gå lite på stan. Kanske blir lunch där borta också. Tror inte jag hinner äta nått. Och för det andra hinner jag nog bli hungrig innan vi ens börjat då : P

Nu ska jag platta håret, var visst ingen bra idé att lägga sig med blött hår. Mitt hår vill  inte vara lika platt då. Så det står ungefär åt alla håll nu : P

Puss hej! <3

Hoppas på att kunna träffa EMilia lite imorgon mellan allt städande och packande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0