Blahaaa blahaa!

Fy tusan vad trött jag är!! Sitter själv hemma hos älsklingen och väntar på att han ska komma hem : )
Såg nyss att det har kommit ut mer avsnitt av oth, säsong 6! Gissa vem som ska kolla på dom? Jag är verklien helt besatt av den där serien! Gaaah!
Annars då är det första dagen som jag har praktik idag. Börjar ju vid 14:00 sen och slutar 22:00. Kommer bli en jobbig vecka. Kommer ju komma hem runt 12 varje natt så. Kommer få vända lite på dugnet känns det som för att jag ska orka med detta. Men gött att jag bara behöver ha det i en vecka. Egentligen skulle vi ha i 3. Men så bra som Sophie och jag är så lyckades vi pricka in våran lilla resa mitt under praktiken.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, va ? eµan? men ja fick sluta halv 4 idag ;)

hoppas de går bra för er i karlstad :D

2008-09-15 @ 17:11:16
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0