God morgon världen..

Vilken underbar dag!
Inget av det där stämmde ju.
Det är för det första inte morgon, och det har inte varit en underbar dag! Fy satan!

Vi skulle få göra något roligt, ja diska!
Jätte kul liksom.. Men vi gjorde ett ryck och sen var det klart.
Lite sjungande till jag vill vara din Margareta och annat skoj, Bettan och Britta! HAHA!

Ja det var väl min dag på ett ungefär..

Imorgon är jag ledig! Shoohooo! Gött som as!

Så nu sitter jag hemma hos min pojkvän och ska sova här!
Såå mysigt!
Mem nu ska jag dricka frukstsoppa och lägga mig.

Imorgon blir det åka hem och sova lite, städa och PACKA!

Puss hej och god natt!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Men du heter ju Eda! eller menade du ngt annnat? =P =) Vi ska växla pengar i Sthlm, vi har itne tid innan hahah :P

2008-09-19 @ 13:33:36
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0