Jag är inte mer än än människa.

Om det är så här som du vill ha det så visst! Funkar för mig.
Jag ska inte behöva vara den som håller allt inom mig.
Jag måste också få säga vad jag tycker.
Visst jag kanske uttryckte mig lite fel, men vadå?
Någon stans inom mig finns det något som ändå inte tyckte att det du gjorde var rätt.
Inte om denna saken.
Visst, vi har stått varandra otroligt nära.
Men när det gäller en sån sak som det var .
Då tycker jag personligen att det var lite fel att vända sig till just mig.

Men nog om detta, nu vet jag vad du känner för mig,
och jag kan inte säga det samma.
Fast du kanske inte känner så för mig längre.
Jag kanske har sänt ut fel signaler.. ?
Eller vad är det som har hänt egentligen.
Jag har sagt att det inte gör något,
det som hände då för flera år sedan.
Men du har ingen annan att skylla äm just dig själv.
Så är det bara, det är sanningen.
Du får tycka vad du vill om den.
Men så är det bara.


Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0