Nervös.

Fy vad nervös jag är, och rädd.
Känns så konstigt att åka iväg.
Jag hoppas att allt kommer att gå bra.
Att vi kommer både dit och hem hela.
Gissa om jag kommer gråta imorgon?
Kommer inte vilja åka hemifrån..
Kommer sakna alla här hemma.
Även fast en vecka kommer gå fort så är man så långt hemifrån..
Men jag hoppas att jag kommer hem igen.
För det är det jag är mest orolig för.

Annars kommer vi nog få det hur underbart som helst!
Hoppas på varmt väder, varmt vatten, inte för regniga kvällar.
God mat och god dricka och massa gott humör!
Och så kommer jag längta tills jag kommer hem för då ska jag träffa Emilia!
Och så hoppas jag på att komma hem brun och fin.
Och med massa fina kort,
minneskorten till systemkameran kommer nog ta slut ganska fort tror jag. Men men :P

Nu ska jag nog försöka att sluta skriva. Men känner att jag nog skulle kunna sitta här och skriva hela natten för jag vill inte sova. För på något sätt vill jag inte att det ska bli imorgon. Men det kommer nog gå bra. Min kloka knäppa vän Markus sa till mig förut att flyga är det säkraste sättet att resa på. Minst olyckor och minst dödsantal. Men bara för det kommer väl vi vara dom som ökar på den. Nej men nu ska jag inte vara sån :P

Nej god natt nu ska vi lägga oss och kolla på Sällskapsresan : )

Puss hej hörs om en vecka! : )


Kommentarer
Postat av: Sophie

Sofia, tänker du överhuvudtaget på att jag läser det du skriver? Sluta skriv om att vi ska krascha, jag kommer ju bli flygrädd igen annars =P Vi kommer komma hem hela, iaf rätt hela, kommer väl flagna sönder men iaf ;) Nu ska jag sova så ses vi snart. Puss på dig!

2008-09-21 @ 23:17:52
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: Anna

haha knäppis, ni kommer komma hem hela och fina :)

JA SAKNAR ER REDAN :(



<3

2008-09-23 @ 18:09:37
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0