Upp, upp och iväääääg!

Sitter här och nördar lite fast jag borde fortsätta att göra mig iordning men det är faktiskt ganska så jobbigt! Ska snart åka iväg till Filipstad så vi kommer hem någon gång. Bäde jag och min gris ska åka med bussen klockan 5 fast åt två helt olika håll. Då ska jag hem och äta lite kräftor hoppas jag på med min lilla familj : ) Sen ska jag vänta på att klockan ska bli 9 för då ska jag bege mig hem till Emilia och Jonas och möta Emilia så softar vi lite hemma hos dom och sen blir de *shakea asssssss* Okej där öveeerdreeeev jag liiiiitee! : ) F y  t u s a n  v a d  k n ä p p  j a g  ä r !






Okej jag är bara lite störd men detta är jag just nu i alla fall.
Nyduschad och fruffsig i håret! Gött dä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0