Framtiden.

Kom bara på en sak. Det kommer hända så sjukt mycket i mitt liv nu framöver. Jag jobbar alla dagar (förutom en helg då jag är ledig) fram tills skolan börjar. Känner att varje liten slant man kan tjäna kommer att behövas.
Sen finns det vissa saker jag skulle vilja dela med mig av till er. Men jag vill inte säga något då de inte är helt säkert att det kommer gå vägen än. Men jag hoppas verkligen!

Min kära pojkvän Patric och jag har snart varit tillsammans i 3 ½ år. Tycker att tiden går hur fort som helst, men ändå har vi hunnit vara med om så mycket. Massa roliga saker och mindre roliga saker. Alla förhållanden stöter på med- och motgångar. Lika så vi. Men vi har klarat oss igenom allt! Vilket känns ganska så jätte bra som jag brukar säga :)
Älskar dig min pojk! <3



Han ser dock ut att vara hur sleten som helst, håret är ur funktion :)
Och så är han nog lite trött på alla mygg som jagade oss!
Men jag tycker om honom för det, världens finaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0