IKEA-dax!

Efter skolan åkte jag och älsklingen iväg till IKEA med massa saker i siktet. Och saker kom vi hem till. Även fast vi satt som packade sillar i bilen hem så fick vi in allt! Tro det eller ej : )









HAHA !! Lita av all bröte vi köpte. Men nu blir det faktiskt sängen så jag orkar upp imorgon! Men börjar faktiskt 2 timmar senare än vad jag gjort de senaste två dagarna. Sååå skönt! Så jag tar bussen till Kristinehamn imorgon och går hem till min barndoms kompis, men bästis från lågstadiet, ja massa! Så ker jag bil med henne till skolan. Sen ska jag möta upp Emma när jag kommer dit. 

Nästa vecka flyttar jag. Så till veckan blir det säng och skrivbords-köp : )

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0