Imorgon smäller det!

Urk! Hemma från Gävle nu och sitter i sängen och är täpt i näsan. Igen höjdare direkt. Men lite otrevil (om den nu heter så) piggar snart upp. Är med mentol "smak" så det känns som man har en halstablett i varje näsborre. Smarrit! MEn den hjälper. Har även laddat upp med lite nya halstabletter om det skulle behövas. Annars så är jag faktiskt inte så jätte nervös inför imorgon. Kommer säkert gå bra, elle rjag vet att det kommer gå bra!

Ska nog försöka att få mig lite sömn nu snart! Ska ju ändå upp om 7 timmar så det är väl lika bra. Ska bara kolla schemat lite och se hur jag går resten av dagarna i vekcan :D

Natti natti från en blivande student! igen..



Saknar min älskling! Men snart bor vi ihop så då lär vi väl få nog av varandra!
Men jag saknar dig ändå, mitt gul! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0