Impulsschopping?

Efter att ha ringt till skolan efter många om och men. Ni som känner mig vet ju hur jag är med att ringa telefonsamtal till okända människor. Men det gick galant..
Efter att ha gått i nattlinne till 1? så impulsade vi oss iväg till KD. Hämtade upp Saris och Mikael i Khamn och sen bar det iväg. En jacka stog på listan. Men ingen jacka fann jag. Men ett par snygga skor, en myströja, en kofta, en stickad tröja, en lång tröja och ett par tights. Sen va de nog inge mer. Jo en liten sak till. På två, eller fyra bokstäver. Beror på hur man ser de :D Behövligt!

Men nu ska lillfia sova då hon har huvudvärk+ska upp och jobba imorgon. + att hon ska med sin mor på uppdrag. Snart lämnar vi alla denna byggnad. Fri som en fågel. SOmmarstugan nästa? Vore mysigt. Men nästa sommar.

Good night!

Kommentarer
Postat av: annis

Hhaha, jag vet hur det känns med den läskiga känslan att ringa till okända människor.. FYFAN haha

pusssss

2009-08-18 @ 10:40:59
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0