Jobbet

Hej hopp! :) Sitter på jobbet och slappar med Hanna. De finns inget att göra o inga folk kommer hit o fika heller. Hanna är trött o jag har träningsvärk i min vänstra arm utan att veta vad de är jag har gjort.. Lite knepigt. Ska försöka få Hanna lite piggare :) Eller så städar jag lite. För de behövs ALLTID! Och imorgon är de ju tydligen inte vilken dag som helst. Nej nej. För imorgon är de min dag! Haha! Mer än era i alla fall :) Drömmen vore ju att då en systemkamera. Men de lär fortsätta att bli en dröm. För en sån tur har jag nog inte. Typiskt! Men jag blir glad för de mesta. O nu ringde Hannas mobil såååå ovanligt :p Nej nu ska jag städa eller äta lite glass :) Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, fattar fortfarande inte. skriv vilka datmum du jobbar istället :D hahaha ja e så trög



pusssssss, (och jag hade det ganska kul på jobbet.) hahaaha

2009-08-01 @ 17:32:39
Postat av: annis

och den kommentaren var från mgi men det fatta du nog :D

2009-08-01 @ 17:33:11
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: hanna

haha du fick mig nog lite piggare :D tkr du att min telefon ringer ofta!? :D:D

2009-08-02 @ 18:54:46
URL: http://hlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0