Krebo

Sitter på bussen till älsklingen nu. Är snart framme. Är så trött så skulle kunna tuppa av när som. Borde dricka ett och annat glas vatten när jag kommit fram och kanske ta mig en liten alvedon. De känns som att de behöver. Annars så är jag glad för att jag har kommit in på skolan. Men jag kan ju säga att det är en och annan tanke som flyger runt i huvudet på mig inför detta. Jag är nervös men ändå förväntansfull. Tror de kan bli kul men samtidigt lite jobbigt och svårt. Helt nya sätt att arbeta på och jag med min svenska.. De gör inte de hela mycket bättre. Men de ska nog gå bra. Folk får läsa igenom mina saker innan jag lämnar in dom så de inte finns allt för många stavfel osv.. Jobbar imorgon också. Och även på lördag. Ovanligt? Nej! Men på söndag och så även på måndag så är jag helt ledig. Hur skönt som helst. Tyvärr så kommer de väl inte vara så bra väder som de har vart de senaste dagarna. Just bara för att jag är ledig. Men de får man ta. Bara att få sova ut och inte behöva tänka på jobb är hur skönt som helst. Men nu kommer nog söt hit och hämtar mig. :) Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0