Kvällens onyttighet.

Passade som en pusselbit i min mage. Nämligen blåbärspaj. På blåbären älsklingen och jag va ute och plockade i helgen när vi va till mormor och hälade på :)

De smakade därför extra gott!


De är faktiskt på en liten tallrik även fast den ser enorm ut..




Blåbärsäventyret! I bilder.


Älsklingen gör en söt min


Värsta gänget med blueberryyyy


Våran häst, i was the driver, ofc!!


Ja vet inte om de syns men mitt på stammen sitter de värsta feta trollsländan.
Den attackerade oss ett antal gånger. Läskig!



Galen-Hugo tycker om att springa läs på mormors stora gård!


Bild på oss, de sötaste paret i skogen. Höhö. Snart blir det ännu mer av oss <3


Men nu ska jag nog skriva mig själv en Att-Göra-Lapp så jag vet vad jag ska göra imorgon. Nämligen STÄDA mitt rum. Och nu ska jag fortsätta bädda rent i min säng. Sovaaaaa! Slippa gå upp ap-tidigt imorgon. ka sova till 9. Vilken lyx!

God nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0