Shit is not all..

En jäkligt varm dag på mitt roliga jobb idag. Men tyvärr så är eller var nog detta sista dagen för mig som bos där borta. Dvs jag återfår min vanliga lön (som jag är glad för, men fick högra nu). Imorgon blir sista dagen att jobba denna vecka. GÖTT! Sen är jag ledig två dagar och jobbar sen 6 dagar i rad igen.
Men men. En solig söndag vill jag ha! Då ska jag gästa min pojkvän och tvinga med honom ut på sjön  : )

Men nu snart kommer sötingen hit och vi ska gå och få maten serverad hos mammas pojk. Grillat it is!

Lite bilder från das day! NJUT!







Oj så duktiga vi har vart idag! Till skillnad från alla andra som har vart ute i solen och njutit så har vi gjort ett mycket bra jobb jag och Lina! För nu är det inget annat än rent i vårt kök!
Det gillas!

Kommentarer
Postat av: annis

svenska flickor skaka rompa :D:D:D blir det bara vi två imorrn eller hur blir det ?:) vet du ingen annan som ska ut?:) hihi, pusssss<3

2009-08-07 @ 19:16:42
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: hanna

så då behöver inte vi städa så mkt imorn? :D haha :p

2009-08-07 @ 23:07:22
URL: http://hlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0