Shopping tur.

Har nyss ätit en god lunch som stod uppdukad på bordet när jag och Lena kom hem från en sväng på stan.
Tog på mig en tunn tröja och sen en slapp stickad tröja över och sen gick vi. Lika bra att ta på sig kläder. Vill inte bli mer sjuk än vad jag redan är. Men det blev varmt! Att springa runt och leta efter saker man vill ha på stan när ma inte mår riktigt bra och med en stekande sol. Ingen höjdare! Men tog inte av mig något, tänkte att det är lika bra att svettas om det behövs istället för att bli mer sjuk. Sen blev det mat! Mums.

Snart blir det nog lite tv-mys för sen vid halv 5 går tåget mot Örebro. Mamma hämtar mig och så kanske jag övningskör hem? Vi får se vilken bil hon har och hur jag mår och hur trött jag är. Hemma sen blir det bara massa slappt, ska försöka i alla fall. Imorgon är det skolan som gäller. Första dagen och allt! Men töntiga jag frågade en liten mer tuffare och coolare typ en sak så det ska nog gå bra :D

Nej hemma sen blir det att leta fram min knarksprej för så ont jag hade i mitt huvud + bihålor förra vintern vägrar jag att få i år också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0