This day!

Mysig dag! Älsklingen kom till mig igår och jag fick en mysig present! Plus att jag nu har massa pengar att köpa massa fina saker till min nya lya som jag snart får hoppas ja!! :D
Annars så är jag ganska jätta trött och vet inte ens om jag orkar att se beck sen. Höhö!

Jobb imorgon också. Tills på lördag :(
En bokning på 29 pers som ska ha lunch imorgon! Gud vad jag inte tycker om att vara boss där borta på caféet ibland. Men det går nog bra. + att Lina är där innan jag kommer och bakar massa mumsigt! De är grejt!

Nej nu ska jag ut med soppåsisarna!

TJARÅÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: anniiis

haha jaa:P men HAHA, du akn ju itne dra hit när ja inte är hääääääääär:( :p

2009-08-03 @ 23:41:34
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0