Totally dead!

Den 6:e dagen på denna jobbvecka. (som man har jobbat) Och imogon är jag ledig!! Hur ska vi fira det då? Egentligen vill jag antingen till Kd eller till öret.. Vet dock inte vart de bär av. Kanske inte blir nått ens.. Men skulle verkligen behöva lite nya kläder,skor och en jacka!! Men nog om det.

Har jobbat 6 dagar i rad även denna vecka, eller förra va de 5 och jag var ledig på söndagen. För skönt. Är lite slut om man säger de. Fryser lite och är seg i huvudet. Men senare blir det nog bio med min älskling. Igår va vi ute och plockade svamp i ösregnet plus att vi cyklade. Vet inte hur många kilometer. I regnkläder och fetaste stövlarna. Men kul va de! Tycker det är mysigt att hitta på saker tillsammans. Inte bara va inne och slappa. Fart och fläkt. Men att va inne och slappa och bara mysa är inga fel de heller. En film och lite godis så är kvällen räddad liksom :) Fast odis kan kippas ibland, eller ganska ofta.

Men på tal om att jag är helt slut. Mitt sommarlov har ju inte gått ut på att jag ska ha fått vila upp mig inte. Nej nej. Jag har istället jobbat häcken av mig och kommer va allt annat än utvilad näs skolan börjar. Men till veckan jobbar jag bara 4 dagar, eller 3.. Jag vet inte än..

Nu har älsklingen kommit. Jag väntar på mat sen blir det bio. Först ska vi leka dataproffs och fixa min systers dator.

Är så trött... Kola i huvudet, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0