Sjundeitolftetjugohundranio.

Idag är det första dagen på en ny vecka. Vilken inte var en bra start, hur lång dag som helst i skolan, men jag ska väl inte klaga! Jag har ju några bra där borta som förgyller min dag!

Har köpt nått fint in till st  helgen. Ska ställa upp det nu nån dag när jag får tid och fota det. Men imorgon åker jag hem till mamma eftre skolan/kvällen.. Börjar min vfu på onsdag på en skola där. Så ska sova hos henne första natten.. Blir lite skönare så där på första dagen att slippa gå upp 5:00-5:30 nån gång. Men så får det bli några dagar under de 8 dagar som jag faktisk har vfu. Har även blivit erbjuden plats i Kristinehamn hos Soffiiproopp! Det tackar man för! <3

Nu ska jag kolla till maten! :D

Kommentarer
Postat av: sofie

Det är klart du har plats här fianlianlejsan! <3

2009-12-07 @ 20:27:13
URL: http://specs.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha, jaaa, himla dumt att jag inte insett att det varit gott innan;) ÅÅÅH, jag saknar dig så mycket :( puss <3

2009-12-08 @ 08:43:55
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0