Sofia tycker till om drickyoghurt.

Det är inte varje dag jag går och kollar på drickyoghurtarna i hyllan på affären. Men i måndags gjorde jag det. Eller det var rättare så att Patric var sugen på en, så då fick han köpa en.

"Va, hallon och lakrist?" Så den blev det. Helt och hållet från Skånemejeriet. Så nu ska jag samka :D

Det första intrycket jag får är laktitsbåtar. Ni vet som i Sunes sommar, "oh lakritsbåtar! Fåår man taaaaa?"
haha, sen kommer en liten hallonsmak in i bilden, då smakar det som de där lekerol, de där stora med smak av hallon och lakrits. Typ så smakar yoghurten, och ungeför så som vanlig hallon/skogsbärs yoghurt. Så nu vet ni vad den smakar. Lite annorlunda måste jag säga. Om ni är nyfikna får ni väl springa iväg och köpa en!

Nu ska jag packa inför min resa på ca 20 mil imorgon. I like!


Googled bild!

Kommentarer
Postat av: anni

haha oooh, den ser så himla smarrig ut juuuu! tänkt köpa den flera gånger ;D får nog ta o göra det nån dag :D de lät gott. haha. puss påreeee krabbi

2009-12-05 @ 11:32:17
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0