Blahashii!

Kom nyss hem från Sophie.
Först när jag kom dit så gick jag in och vilade mig lite, för det är inte lätt att cykla i nästan 1dm snö/slask. Snö som var på väg att bli slask. Eller något liknande i alla fall. Sen så gick vi och handlade lite saker som behövdes och så lagade vi värsta gormé pajen! Supergod blev den! Och så bakade vi brön. Kollade på Let's Dance och åt massa chips som borde ha legat ganska fluffigt i skålen. För de minskades ganska så snabbt. Inte vet jag hur för vi åt inte ens mycket?
Sen så spelade vi lite kort och väntade på våra pojkar som kom mellan halv 12 och 12 och så kollade vi på film, Wild Child, kan den ha hetat så? Den var i alla fall bra. Även om jag inte riktigt hängde med för mina ögon var hur knäppa som helsta. De sjönk ihop och bilden blev helt suddig. Texten flöt ihop. Mina ben hamnade över Patric och mitt huvud mot hans axel och jag somnade nästan. Men efter 7 minuter så blev jag piggare och kollade klart på filmen :D
Och nu är vi hemma jag och min älskling! Så nu ska vi sova!

Puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja, men de kom så sent och vi orkade inte vänta så vi köpte färdig pirre istället :$ haha, men de va gott det med ;)

2009-02-07 @ 11:32:58
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: hanna

ja de va de ju :( :p tänkte säga att vi kan kolla på de nästa fredag, men de kan vi ju inte! då kan vi ju inte ens se på de :P <3

2009-02-07 @ 16:56:46
URL: http://hhannal.blogg.se/
Postat av: Sophie

brödet blev super Sofia! =D

2009-02-08 @ 15:39:55
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0