Dejtnings-tajm!

Nu ska jag strax på dejt, de ska bli mys. Och skönt för den delen. Jag behöver verkligen det nu känner jag. De känns verkligen i hela kroppen.
Men nog om att jag ska lägga mig och sova.

Blir att åka på mysig bilresa till pappa i helgen. Han kommer hem hem och hälsar på över helgen så vi åker också ner dit för lite helgsmys jag och min blivande man. Men det blir också att föra in våran film på datorn, filmen till projektarbetet så det blir gjort nån gång. Men vi har ju inte filmat klart än? Det måste göras och det är nu! Vi hinner inte annars. Det är jätte mycket som ska klippas och det är ju jag som kommer få göra det nu under praktiken så det blir gjort. Blir att göra det hemma hos patric till en början så han kan lära mig. Han kan ju sånt där också min pojk. Duktig som han är. Och sen måste vi skriva recepten så vi blir klara med böckerna också!! Vi kommer verkligen inte hinna klart med vårat projekt känns det som. Det behövs tid och jag ska ta mig tid imorgon. Det ska jag. Ska skriva massa recept, så många jag bara hiner. Blir det alla så blir det.

Nej nog om de. Blir bara depp om jag ens tänker på det. Nu ska jag läsa lite om vad vi gjorde i Grekland innan jag lägger mig så jag blir gladare. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0