Det rullar på.

Som sagt så har jag kommit igång med min garderobsrensning. Och det ser ju bra ut i den än så länge. Har dock inte fått in allt än. Galjarna har tagit slut och får nog inte ens in något mer i "häng-delen" så jag får gästa en av garderoberna inne i systers rum för hon har en hel vägg full med garderober, just ja. Det har ju inte jag precis. Jag har en fjuttig en jag. Men men, nu ska jag fortsätta med mina strumpor här för klockan 8 blir det tv. Om jag inte hinner klart idag så blir det klart imorgon :D

Hoppas det går bra för älsklingen där borta. Jag vill så gärna, eftersom det är detta han verkar vilja. <3


Kommentarer
Postat av: annis

vadå, vart är putterick nånstans? :$

2009-02-16 @ 21:14:41
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Sophie

För det var alla hjärtansdag och Jimmy är väldigt söt av sig =)

2009-02-16 @ 21:21:57
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0