En ljus längtan.

Har varit liiiite dålig på att uppdatera här om jag minns rätt. Vet inte ens när jag skrev sist? Kanske va de igår? Men i alla fall. Sportlovet har nu kommit till sitt slut. Jag har ångest för min framtid men vi ska nog få det att gå ihop. Ska söka lite jobb och lite utbildningar tror jag. Så får vi se vart de hela leder. Pojken och jag har även disskuterat lite om våran framtid ihop. Jag hoppas på antingen jobb eller skola efter min student och sommaren så våra planer kan bli verklighet. Eller kanske blir de det redan innan studenten? Det vore ju toppen. Men jaoww. Denna dag har annars varit slapp och det blev ingen matlagning hos Patric igår för den skötte hans pappa så bra: Va jätte gott!
Men nu ska jag snart se på film hoppas jag, Har längtat efter denna film men även glömt bort den. Hur går det egentligen ihop. Ingen aning.

Nu i 4 veckor framöver blir det ingen skola. Eller det blir skola fast i en anna form. Ska nämligen ut på jätte tråkig praktik. Suck. Jag skulel hellre gå i skolan. Vissa tycker verkligen att praktik kan vara toppen och de ser verkligen fram emot det. Men det gör inte jag. Oftast börjar man jätte tidigt och slutar jätte sent. Som i mitt fall, 8-16, det är jobbiga tider tycker jag. Och sen äter man lunch vid 14. Då är min mage typ dööhungrig. Jobbigt läge. Men jag får väl stå ut. Ska ju i alla fall va med bästa Anna nu i två veckor sen blir det restaurangshowen i en vecka sen en veckas praktik på samma ställe som de två första veckorna igen. Sen två veckor i skolan sen är det lov igen, fast jag ska ha praktik då och då är det vecka 15 och sen är det massa studiedagar och vecka 22 åker vi på studentresa och kommer hem i mitten av vecka 23 sen vecka 24 tar jag studenteeeeeen! Inte för att jag längtar eller så, för jag vet ju inte vad jag ska göra efter den. Blä hej!

Kommentarer
Postat av: anna

tur vi har varandra genom de här veckorna <3 hihu

2009-02-22 @ 17:49:56
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: annis

jaa, fy va hemskt!! krabban & ansjovisen forevah : ) haha<3

2009-02-22 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0