Frozzen.

Fy tusan så kallt det är ute. Cyklade till Hanna och söt som hon var så mötte hon mig. Vi började plugga och gick igenom alla frågot två gånger. Under tiden hann vi dricka te och fika, prata strunt och skratta en massa. Tiden verkligen bara flööög förbi. Och då är jag allvarlig. Vet inte hur mycket klockan kan ha varit när vi kom hem till henne men jag cyklade i alla fall hemifrån vid 18:00 och sen begav jag mig hemåt när klockan var kanske 22:15. En mycket trevlig kväll måste jag få säga att jag har haft. Hanna är verkligen en jätte mysig och rolig tjej. Smart också för den delen. Det är vi två, matte-nördarna! :D

Hanna!

Kommentarer
Postat av: hanna

va söt du är!! :) de gick ju jätte snabbt ;D och hoppas och tror att vi lärde oss lite iaf :D

föresten, Hasse hälsar ;D <3

2009-02-04 @ 15:03:20
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0