Härlig tisdag.

Kom hem från Hanna lite innan 12 i natt. Seeent, jag vet! Vi satt och pluggade från ungefär 4 till halv 12. Så länge har jag nog aldrig pluggat i streck. Men men, nu är matte provet gjort i alla fall. Får se hur det gå, kan hoppas att jag fick ihop poäng till ett g i alla fall. Då är jag nöjd.

Har nyss skrivit ut  mitt arbete till Stina som jag ska gå och lämna in strax. Annars så har jag ett prov kvar att göra idag. Har inte börjat plugga på det än så det måste jag göra känner jag. Men Hanna kanske sitter kvar med mig lite efter skolan sen och pluggar. Annars har jag alltid Sophie, min kompanjon som också ska göra provet.

Nej hej då! Blir en pluggdag idag också. Fast idag är det samhällsekonomi som blir pluggämnet. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0