Inget jag direkt hoppas på.

Mamma kommer snart hem från min moster men där tycker jag att hon kan stanna. Hon har spytt och inte vet vi om det är det ena eller det andra. Hoppas verkligen inte att det är en släng av vinterkräksjukan bara! Sen hon ringde och sa att hon hade spytt så mår jag bara sämre. Kanske är jag redan smittad? Ska hoppa in i duschen men först ska jag göra rent mina handtag på dörren eftersom hon rörde dom innan hon åkte. Och inga fingrar i munnen Sofia! Hjälper ni mig att hålla tummarna? Jag orkar verkligen inte bli sjuk!

Jag vill hem till Patric. Jag vill att han ska hålla om mig, men jag vill inte smitta honom om de skulle vara så. en jag saknar honom varje minut jag är ifrån honom.. Han är ju trotts allt det absolut bästa som har hänt mig! <3

Behåll mig frisk!

Kommentarer
Postat av: annis

men gumman! skynda dig till mig så kan du hänga med till göteborg imorgon innan det drabbar dig!!!!!! fast jag är lite förkyld, så jag kan väl smitta dig med men.. men.. haha. följ med. :$

<3

2009-02-17 @ 22:18:14
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: anna

okej:( haha nej det är det ju inte..

ja de får du göra!!:)

puss <3 ses på måndag! vi måste bestämma var vi ska mötas och så? :)

2009-02-17 @ 23:11:03
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0