Inte riktigt klokt.

Gissa vad? Jag ska börja med min projektpapport nu! Inte en dag försent. Känner verkligen att jag måste komma igång med den nu så det blir gjort. Ska även ta tag i och skriva recepten som vi ska ha i våran bok. Men det är verkligen så trist att nästan sitta och skriva av recept. Eftersom det finns recept vi har gått efter så måste vi ju använda dom. Men oj, nån dag nu ska jag sätta mig och verkligen skriva! Jag lovar. Och jag måste.
Nej nu ska jag börja. Kollade nyss klart på en film, har ätit mat och nu väntar jag bara på Patric som är i skolan en sväng. Han kommer hem om en inte så jätte lång stund.

Puss!


UPDATE! Detta var verkligen inget att leka med! HJÄÄLP!!! Varför har jag inte frågat Månika om hjälp i skolan! Varför, VARFÖR???


UPDATE, igen! Det går framåt. Men inte vet jag ifall jag gör rätt. Nu blir det nog en till film. En liten paus är man väl värd?

Kommentarer
Postat av: anna

hihi ja visst är det :D alltså ja hade verkligen tänkt skippa den restaurangen för ja tyckte den låg så långt bort. hahaha. fast det gör den egnetligen inte ens:) tur att man tänker efter två gånger ibland :D

2009-02-19 @ 16:27:33
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0