Jävla kladdkaka.

Praktiken idag var super. Anna och jag, vilket team!
Annars då. Skulle skriva massa recept till mitt PA men hittar inte boken som jag ska ha. Jag vet att jag har en i mitt rum, men vart? Så känne rjag mig helt körd. PA:t är kört. Betyget är därför också kört. Men ska letareda på videobanden nu så jag kanske kan få ihop en liten film av det vi har filmat i alla fall. Jävla skit!
Anna och jag har i alla fall kommit på en sak! Aldrig mer jobba ihop med någon. Allt bara skiter sig då. Möjligtvis att vi själva jobbar med varandra. Vill bara att vi ska hinna och att det ska bli bra. Men då måste man ta sig tiiiiiid! Just det tid!


Kommentarer
Postat av: annis

hahaha, tur vi har varandra stekarn!

love you<3

2009-02-26 @ 23:17:45
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0