Kort dag i skolan.

Sitter just nu på bussen på väg till skolan. Fick någon lapp som var någon undersökning om vilka tider som passar en bäst om man pendlar med 500an, vilket inte jag gör allt för ofta så den får va. Har inte ens någon penna. Har matte nu först på morgonen då vi ska gå igenom sånt som vi tycker har varit svårt på repetitionsuppgifterna. Har inte gjort en enda typ för jag kommer inte ihåg hur man gör. Så ska kolla igenom resten av sidorna vi hade. Får ju trots allt sitta i skolan i 20min innan vi börjar. Sen är de bara samhäll, religion och svenska sen slutar vi 12.20. Sen blir de hem till sophie och filma till vårat projektarbete. Hoppas ni får en bra dag idag! Mamma, visst är de inte lika mycket stavfel nu när jag inte kan stava fel :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0