Min!


Du kom in i mitt liv som en ängel.
Du förändrade allt!
Du fick allt ont till gott.
Du ställde upp för mig och fanns vid min sida vilken timme som helst på dygnet.
Du fick mig att tro och hoppas när allt var som värst.
Du kom som en ängel. Och aldrig ska jag glömma våra dagar.
Går inte en minut utan att vi skrattar när vi är tillsammans.
Vi lärde känna varandra ganska bra på en kort men rolig tid.
Sen flyttade du och allt kom omkring.
Jag vill inte förlora dig. Jag skulle göra vad som helst för dig.
Men nu när jag är en fattig student somjag är. Tyvärr. Så kan jag inte komma upp och hälsa på så mycket som jag egentligen har velat.
Jag ska komma innan lillen kommer så vi kan göra allt det vi pratade om.
Inte för att lillen skulle störa oss, nej tvärtom.
Skulle inte kunna hålla mig borta från den det är bara det.
För jag vet att i din mage ligger en fullt frisk liten krabat som snart tittar ut i stora världen och då vill jag finnas där för er.
 Jag vill finnas till för dig! Det vill jag alltid! För vet du, jag älskar dig Emilia, jag har inte många vänner som dig. För du är väldigt speciell, i mina ögon och i många andras.
Du har det där lilla extra.
Jag vill verkligen försöka och nu kommer jag komma vilken helg som helst för nu, nu måste jag!
Det är inte många veckor kvar nu och jag vill vill vill se din mage!
Men massa babbel jag skriver, nu.
Jag älskar dig Emilia J! Glöm aldrig det min vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0