Schöööön!

Nu är det skönt, tror Sophie och jag är lite vänner igen. Jag kan inte hjälpa att jag är som jag är, tyvärr, men ibland får man stå ut med mig. Men jag hoppas att denna vecka blir bättre. För usch för veckan som va. Stressigt till tusen. Men nu är det bara huvudverk som spökar som försvann men kom tillbaka.
Maten jag lagade till kvällen blev i alla fall god trots huvudvärken. Sen melodifestivalen, men alltså vad blir det? Aja, det där systemet kan hänga upp sig på väggen för usch så det suger.
Men nu är vi på god väg förutom att vi inte är några proffs på att filma har jag sett idag när vi har lagt över filmerna på hårddisken så de ska brännas ut imorgon bara. HAHA säger jag bara, men Sophie är söt när hon gör fina grimager och rapar :D

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vi skulle nog ha nöjt oss med en bok =)

2009-02-28 @ 22:08:52
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0