2 timmar kvar.

Idag är det lördag för de som inte visste det.
Inom loppet av exakt lite mindreän 2 timmar ska jag hinna:
Få på mig bekväma kläder för en dag med flickorna.
Fixa min så jag inte ser ut som ett troll.
Plocka på mitt rum och dammsuga.
Vika massa tvätt.
Få i mignågot.
Slutligen hinna gå till bussen också.

Hur sjutton ska jag hinna allt detta. Jag skulle vilja ha en dosa till min verklighet som jag kan trycka på en knapp som liksom gör att allt går i slow motion, förutom jag själv. För på mig ska jag trycka på snabbspolningsknappen så jag susar fram som en raket. Så blir jag nog klar på ungefär.. 1 timme, om inte fortare. Men nu ska jag sluta babbla och börja med dte jag måste göra.

Ha en bra dag allesammans. Hörs kanske senare ikväll.

P&L!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0