Äntligen.

Nu har jag äntligen sammanfattat klart och skri. vit rent så nu är det redo för inlämning imorgon. Så hoppas verkligen inte på ännu ett papper som vi ska sammanfatta imorgon. Då spyr jag!
Så nu är det bara påläsning på frågorna om alkohollagar. 10 stycken är väl inte så mycket. Kan ju redan några av dom så det blir ingen match. Så nu väntas det en äggmacka sen dusch och ännu mera plugg. Bordet är verkligen fyllt med mina skolpapper här. Så typiskt mig egentligen att prida ut mig så.

Tråkigt jag vet att jag så sällan lägger in aktuella bilder här. Men nu sitter jag faktiskt i köket med datorn och alla sladdar är inne på rummet. Och så har jag ju faktiskt pluggat. Men ska bli skärpning på bilderna tycker jag.

Puss, saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0