Don't go wasting your emotion.

Rätt soft dag i skolan idag, förutom att jag blev hungrig och min mage kurra, de kändes som en inre jordbävning inuti mig.
Matten gick segt. Vi ska sammanfatta ett häfte på dryckeskunskapen igen, om vin! Vi har prov nästa måndag i alkohollagar. Säkert massa mer. Förutom allt dessa var dagen rätt lugn :D

Alltså jag blir så trött på vissa personer! Alltså du, du borde väl fatta att du sabbar för andra eller? Du och ditt liv. Det är något jag inte förstår mig på. Men det är inget jag vill heller. Men du sabbar ju för andra, fatta och förstå!


Hellu mama!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag vet vem du pratar om för en gång skull! Tror jag iaf... =P

2009-01-12 @ 16:51:10
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0