Helt fantastiskt.

Sitter och skriver lite recept nu till projektarbetet som vi håller på med. Tänkte även börja skissa lite på vad det är jag ska skriva i min rapport som även ska göras. Så jag inte blir helt sen med den.
Annars så sitter jag och tänker på livet. Dels på Emilia, min underbara vän. Jag kan inte förstå att det växer ett nytt liv inuti dig. Jag blir helt fashinerad av bara tanken. Att du och Jonas ska bli föräldrar ska bli så himla kul. Ni kommer möta motgångar men även framgångar. eran lilla snutt kommer bli så otroligt söt och jag längtar så tills jag får träffa knytet!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

oh vad blir det för recept?

2009-01-21 @ 16:44:52
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0