Något jag inte tycker om.

Jag försöker städa mitt rum. Inte är det ofta jag är upp så här tidigt en lördag och städar! Nästan historiskt. Men med tanke på att min kära pojke skulle upp och åka hem till sig för at sedan jobba så var jag snäll och gick upp jag också. Men det känns skönt för man får verkligen ut mer av dagen än att ligga och slöa till in på eftermiddagen. Så lite stolt är jag.
Så städa klart ska jag väl försöka hinna med och vädra lite här inne och ställa för ett galler för dörren så jag kan ha den öppen.

Sen så funderar jag lite. Under den period som jag åt de första p-pillren som jag testat så gick jag upp ganska många kilo och de sitter tyvärr kvar. Jag gick jämt runt och kände ett sug efter nått. Så då åt jag väl antar jag. Men sen bestämde jag mig för att sluta för jag mådde inte bra i huvudet av att äta dom. Eftersom jag gick upp så mycketi vikt. Så jag hade ett långt uppehåll och jag mådde inge bra under de året kanjag lova. Oro och ångest omvartannat. Men sen så började jag med ett ytt märke på p-piller för att se om min mens kom igång igen och det gjorde den. Så nu äter jag dom och jag mår toppen. Känner inte av något sug som jag gjorde efter de andra och det är verkligen skönt. Så nu på måndag ska jag ta tag i min motion. Så jag ska ut och springa. Även om det inte blir långt som jag orkar just springa så går jag ju. Och jag har min speciella runda som jag brukar ta nere vid sjön så den ska det bli ngon gång innan jag ska plugga. Eller efter. Sen ska jag försöka med att springa/gå lite varje dag eller varannan och göra massa situps osv här hemma och även armhävningar. För eftersom jag inte vågar gå till gymmet själ, eftersom jag inte vet vad jag ska göra där så ska jag köra hemma träning. Så önska mig lycka till! : ) För nu ska jag fortsätta städa och vänta på att min gravida kompis ska höra av sig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0