No good, but good song and good friend.

Hanna och jag köpte lite saker efter skolan. Sen hem till mig och laga mysgod mat. Sen fixade vi i ordning lite och tände ljus sen bakade vi en paj och koplade in tv-spelet så vi kunde sjunga sing star.
Sen har vi myst med kortspel och massa sång. Men nu har de åkt hem och jag har fått ont i huvudet och min sötsak har kommit och ska göra mig sällskap i natt. Annars hade jag varit tvungen att sova själv. Och det tycker jag inte om. Så han var snäll. Men det är han oftast så de är bra.
Men nu ska jag glömma allt det som jag borde ha plockat  innan jag lägger mig men mitt huvud vill vila och min kropp vill sova ut imorgon så nej. Glasen och alla koppar får tas imorgon. För här ska nu vilas och en god natts sömn längtar jag efter!

Mysig kväll annars! Vissa är ju bara för roliga. Love!

Love Sofia!

Kommentarer
Postat av: hanna

god mat vi gjore! :) och roligt sen med! :D

2009-01-17 @ 16:45:21
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0