The fiiiits are hörting!

Vilken dag! Serveringen idag. Allt gick verkligen bra tyckte jag! Bra tjejer! Fast jädrar så ont jag har i mina fötter. Eller jag överdrev kanske lite där men det verker allt lite i dom. Så tyck synd om mig!
Trött är jag också så ska nog mörkerlägga mitt rum, sätta på en film som nyss anlände till min dator och drömma mig bort lite. Kanske somna lite också. Det vore skönt.

Vad jag längtar tills min mage får växa och bli stor!

Patric om du läser detta, Jag älskar Dig och jag längtar så tills vi får träffas igen!
Det är verkligen svårt att vara ifrån någon som man älskar så mycket som jag älskar honom. Vill verkligen att vi blir sambos snart, det vore toppen!

Kommentarer
Postat av: aaanniss

bara för att jag var bossen idag, som det gick så bra;) maha



haha. ja, det är väl så:$

2009-01-30 @ 16:52:47
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0